Lad os matche dit behov med den rette konsulent

Én af Experis’ kernekompetencer er bemanding af projekter med konsulenter på interim-basis. Ofte kan det være en god løsning at tilknytte konsulenter der i en afgrænset periode målrettet bidrager til virksomhedens vækst.
Hos Experis har vi mulighed for at hjælpe med konsulentløsninger indenfor forskellige områder. Vores primære fokus er IT, hvor Cyber Security og Drift & Support er blandet vores kerneområder.

Konsulenter

Projektbemanding af interim konsulenter
Én af Experis’ kernekompetencer er bemanding af projekter med konsulenter på interim-basis. Ofte kan det være en god løsning at tilknytte konsulenter der i en afgrænset periode målrettet bidrager til virksomhedens vækst. Interim-ansættelser giver dig mulighed for at råde over stærkt specialiserede profiler, for en tidsbegrænset perioder og sikrer samtidig en fleksibel økonomisk model.

Ekspertise med kort varsel
Brug os, når du har behov for forstærkning fra kvalificerede talenter – på særlige projekter eller som del af en langsigtet strategisk løsning. Interim-konsulenter rekrutteret via Experis er klædt på til, fagligt som menneskeligt, at tilpasse sig og bringe viden i spil i kortere eller længere perioder. Står du over for forandringer, nye projekter og har ordrer, der kræver helt specifikke kompetencer, eller er din og dine medarbejderes kalendere hårdt presset?
Vi sikrer ikke bare, at du får det antal konsulenter du har behov for, men også at de er markedets bedste og kan bringes i spil med kort varsel og med udgangspunkt i dit behov.

Den, der ved mest, vinder
Experis lægger mange kræfter i, at de konsulenter vi stiller til rådighed, løbende udvider deres viden i bredden og dybden. Vi tror på, at mennesker, der får mulighed for at udvikle deres styrker og evner, er gladere og dermed kan gøre en større forskel for vores kunder.
Som en global virksomhed med kunder i de fleste brancher, tilbyder vi vores konsulenter en stor variation af opgaver og interessante karrieremuligheder.

Praktiske forhold
Som vores kunde slipper du for at bruge tid på alt det praktiske omkring en ansættelse. Vi er ansvarlige for løn, sociale omkostninger samt al administration herom. Dermed frigør vi vores kunders tid til at gøre det de er bedst til.

 
Kontaktperson:
Søren Nowack
Head of Sales & Delivery
+45 27 78 01 55
soren.nowack@manpowergroup.dk

 

 

Cyber Security

Sikkerhedsrådgivning
Hos Experis i Danmark tilbyder vi sikkerhedsrådgivning for små og store virksomheder. Vi hjælper dig med at optimere din sikkerhed, så du kan fokusere på din kerneforretning.

Vi hjælper dig med sikkerhedsstyring. Vores rådgivere er eksperter i sikkerhedsstyring, og vi kan hjælpe dig med både at definere og lykkes med det rigtige sikkerhedsniveau, tilpasset din virksomhed.

Digital sikkerhed handler om at løse komplekse udfordringer i krydsfeltet mellem risikostyring, organisation, teknologi og privatliv. Experis sætter din virksomhed i fokus, og vi hjælper dig med at sætte gode, realistiske mål for dit sikkerhedsarbejde.

Hvad vi kan hjælpe med:

  • Kontrolsystem til sikkerhed
  • Risiko- og sårbarhedsanalyse
  • Sikkerhedsrevision
  • Kortlægning af digital sikkerhedskultur
  • Privatliv og GDPR
  • CISOaaS
  • Leverandørvurdering
  • Sikkerhedsarkitektur
  • Sikkerhed i skyen

Experis er autoriseret i cybersikkerhed
I Experis er vi certificeret i CISSP, CEH og ISO 27001 Lead Auditor.


Kontaktperson:

Lars John Jørgensen
Cybersecurity Expert, Senior Consultant
+45 27 78 04 26
lars.john.jorgensen@dk.experis.com

 

Drift & Support

Drift & Support
Hos Experis kalder vi det ”Digital Workspace” hvor du kan få nedenstående services: 

Outsourcing
Vidste du, at du kan "outsource" IT ServiceDesk og anden IT-support, men stadig beholde hele funktionen i dine lokaler?
Kontakt os for en uforpligtende snak, så fortæller vi dig hvordan.

Vores specialløsninger til IT ServiceDesk og anden IT-support giver dig ro i hverdagen, og sikrer opfølgning og professionel opdatering af IT-medarbejderne.

ServiceDesk
En veldrevet Service Desk er nøglen til effektiv hverdags-it for de fleste virksomheder. Experis har specialiseret sig i denne service, og kan overtage driften af ​​Service Desk-funktionen og det unikke ved vores leverance er, at du kan beholde funktionen i dine egne lokaler, for at sikre den vigtige nærhed til forretningen og medarbejderne. Vores Service Desk-centre i Europa er også tilgængelige, hvis det ønskes.

Vores mål er at være med til at sikre, at din virksomhed får en god brugeroplevelse, samtidig med det bidrager til konkurrencedygtige og forudsigelige it-omkostninger.

Med outsourcing konceptet drager vores kunder mange positive fordele og bevarer samtidig en let tilgængelig ServiceDesk på et lokalt sprog.

Onsite Support
Onsite support - din personlige IT-tekniker, som altid er til stede. Fastansat hos os, med fast kontorplads i din virksomhed.

De fleste virksomheder har brug for nogen, der kan hjælpe deres medarbejdere, når det tekniske fra tid til anden står i vejen for arbejdet. Vores teknikere dækker en bred vifte af tekniske IT-ydelser, er godt vant til højt tempo, varierede opgaver og effektiv og behagelig kundeservice.

Projekter
IT-hardware har en bestemt levetid. Det betyder, at en leverandør af IT-relateret udstyr garanterer levetiden for de relevante produkter. Det kan for eksempel være garantiperioden for pc'er eller switcher i et netværk, hvor producenten garanterer, at de vil sikkerhedsopdatere disse inden for et bestemt tidsrum. Virksomheder koordinerer ofte indkøb af IT-hardware, således at udskiftning ofte sker inden for et givet tidsperspektiv på alle de pågældende enheder.

En naturlig konsekvens af at udskifte al it-hardware i samme tidsrum vil være, at produktionen hos din virksomhed sommetider stopper på grund af udskiftningen. Vores projektledere har stor erfaring med sådanne udskiftninger og fungerer som rådgivere i samråd med dig som slutkunde og IT-driftsleverandøren, for at sikre så smidig en gennemførelse af projektet som muligt, og for at minimere "business impact".

Geografisk er vi i stand til at bistå projekter på lokalbasis såvel som i Norden. Størrelsen på projekterne er også skalerbar. Intet projekt er for lille eller stort.

Typiske opgaver:

  • Udskiftning og montering af switches og access points
  • PC udskiftning
  • Rådgivning
  • On-site
  • Hands & Eyes

 

Field Services
Fast medarbejder hos os - fremmøde pr. hændelse.

Vores Field Service-tjenester omfatter levering, installation, vedligeholdelse og teknisk support til it-udstyr. Vores dygtige IT-teknikere står klar til at hjælpe, når der er behov for det, og som kunde kan du vælge service på faste tidspunkter eller efter behov. Vi kan også tilbyde dig en IT-teknikker, hvilket mindsker behovet for eget IT-personale. Vores IT-teknikker kan opsætte trådløse netværk, rense serverrum, yde brugersupport eller udføre IT-projekter. Servicen kan naturligvis skaleres op eller ned.

Drift
Vi hjælper dig på din rejse til skyen ved at optimere, administrere og drive infrastrukturen. Uanset om du vælger en multicloud, hybrid cloud eller privat cloud, optimerer vi løsningen i din virksomhed.


Kontaktperson:

Martin Hvass
Onsite Specialist, Digital Workspace Team-Lead
+45 27 78 01 65
martin.hvass@dk.experis.com 

Vores industriledende familie af brands

IT-professionelle ressourcer, projektløsninger og administrerede tjenester.

læs mere

End-to-end talent lifecycle løsninger til sourcing, styring og udvikling af talent i stor skala.

læs mere